תפריט

קמין גז ללא ארובה

ברוכים הבאים לחנות שלנו
בחרו קטגוריה שמתאימה עבורכם

החורף הישראלי אינו מתאפיין בטמפרטורות נמוכות לאורך זמן, אך הבתים מתקררים ומחייבים מציאת פתרונות חימום שיוצרים אווירה נעימה בבית. מבין מגוון אפשרויות החימום אפשר לראות את המזגנים הנמצאים בבתים רבים ומיועדים בעיקר לקירור, אך מופעלים גם בחורף. החימום אותו מעניק המזגן לדעת רבים מייבש את האוויר. כאן נכנסים לתמונה הקמינים.

בשנים האחרונות אפשר לראות בבתים רבים קמין גז ללא ארובה. הגז הוא אמצעי פשוט להפעלה, החיבור מתבצע למערכת הגז הקיימת בבית, החימום עוצמתי, נעים ומרגש. צריכת הגז נמוכה יחסית לקמיני גז עם ארובה, וההתקנה פשוטה יותר.

שימו לב כי התקן מחייב הוספת פתח אוורור באחד מקירות החדר החיצוניים כאשר מתקינים קמין גז ללא ארובה. יש לנו פתח אוורור ייעודי ואסטטי וצוותי השטח שלנו יכולים לבצע את הקידוח באם נדרש.

קרא עוד

היתרונות של קמין גז בהשוואה לשאר אמצעי החימום

  • קלות הדלקה – הדלקת קמין גז מתבצעת ללא מאמץ מיוחד. ישנם תנורי גז שונים, הנדלקים בעזרת כפתור ואין צורך להתאמץ כדי ליהנות מחום נעים בבית.
  • ללא ארובה – קמין גז ללא ארובה מתאים לכל בית שיש בו חיבור לבלוני גז. אין צורך לקדוח חורים בתקרה ולהתקין ארובה.
  • חימום נעים בבית – החימום המופץ על ידי הקמין הוא נעים, ייבוש האוויר מינימלי ואפשר להדליק אותו לאורך כל היום בלי להרגיש מחנק. מודגש לפי התקן יש צורך בפתח אוורור ייעודי על קיר חיצוני בחלל החדר. הסתמכות על חלון פתוח מעט כמו פעם אינה לפי התקן ולכן אינה מומלצת.
  • עיצוב – העיצוב של תנורי הגז יכול להיות תוספת אסתטית לבית לאורך כל ימות השנה ובמיוחד כשהם עובדים. קמין הוא מוצר מעוצב ועכשווי בעיצוב מודרני או כפרי המשדרג כל חלל. האש הבוערת הינה תוספת נפלאה לימי החורף, מכניסה אווירה מדהימה וחום נפלא, והופכת את הבית למקום שנעים וכיף לשהות בו.

שיקולים בבחירת קמין גז ללא ארובה

בקניית קמין גז ללא ארובה ישנם כמה שיקולים שמשפיעים על ההחלטה איזה תנור לקנות. מעבר לתקציב אותו אפשר להגדיר מראש, יש להתחשב בגודלו של הבית או החלל אותו התנור אמור לחמם, לבחון את העיצובים השונים של התנורים כדי לבחור את זה המתאים לבית ולבחור קמין איכותי מחברה המתמחה בתחום. קמיני גז ללא ארובה אינם נותנים הספק גבוה ואינם יכולים לחמם חללים גדולים.

התקנת קמין גז

היתרון הגדול ביותר של קמין גז הוא שאפשר להתקין אותו בכל מקום בבית. עם זאת, ההתקנה מחייבת חיבור בטיחותי ומקצועי אל מערכת הגז ויש להתייחס אל כך בעת בחירת אזור הנחת הקמין ובעת בחירת החברה ממנה הוא נרכש תוך שילוב טכנאי הגז הביתי שלכם בתכנון. התקנה נכונה והקפדה על קניית תנור מאיכות גבוהה תהיה הדרך להבטיח חורף נעים ובטוח.

נשמח לייעץ לך

ישנם שלל קמינים הפועלים על גז והמטרה היא להתאים את התנור לבית מבחינת המרחב והעיצוב.

לחימום בגז יתרונות רבים, כולל האפשרות להתקין אותו בדירה. אנו, ב"רוקח", מתמחים מובילים בעולם החימום בארץ מזה 40 שנה, ונשמח לייעץ לכם ולמצוא יחד אתכם את הקמין המתאים ביותר לביתכם.