תפריט

מנגל פחמים

ברוכים הבאים לחנות שלנו
בחרו קטגוריה שמתאימה עבורכם

מנגל, או "על-האש" על גריל פחם – הוא התחביב האהוב עלינו הישראלים, והינו באופן בלתי רשמי הספורט הלאומי האמיתי של ישראל. גריל פחמים הוא סמל המשפחתיות הישראלי, החל מימי קום המדינה ועד היום – יש לכל אחד מאיתנו פינה חמה בלב בשביל מנגל פחמים.

איזה מנגל פחמים כדאי לבחור?

השוק מוצף במגוון אופציות של מנגל גחלים, החל ממנגל פחמים איכותי מפח עבה ואפשרויות שליטה מגוונות, ועד מנגל זול ופשוט. החל מגריל פחמים מקצועי, דרך גריל פחמים תעשייתי ועד גריל פחמים ביתי. במגוון צורות ממנגל גחלים קלאסי מלבני וארוך, דרך גריל פחמים עגול – מנגל פחמים עם מכסה שמשמש גם בתור מעשנת פחמים, ועד צורות אותנטיות מדרום אמריקה כגון גריל פחמים ארגנטינאי וגם גריל פחמים ברזילאי.

השאלה באיזה מנגל כדאי לבחור מתחילה בלאפיין את הצרכים במדוייקים לכם. ב"רוקח" בחרנו להביא לכם קולקציה של מגוון גרילי פחמים מקצועיים באיכות גבוהה, המשמשים גם כמעשנות פחמים לכל דבר ועניין. מנגל / מעשנה טוב ואיכותי יתן לכם הנאה וסיפוק גבוהים יותר להרבה שנים קדימה.

גחלים למנגל

מנגל פחמים צריך כמובן פחם למנגל. בשוק קיימים פחמים למנגל מחיר זול שלרוב ישרפו מהר עם ניצולת נמוכה, לצד פחמים איכותיים במחיר גבוה אשר יתנו הרבה יותר שעות עבודה ויציבות טמפרטורה.

בתחום פחמים למנגל מחיר הוא לא השיקול היחידי. פחמים מומלץ להדליק עם ארובה למנגל פחמים – כלי שעוזר להדליק את הפחמים מהר יותר ובקלות יתרה. כאשר אתם מחפשים גריל פחמים לגינה אתם בוודאי מבולבלים מהמגוון, ותוהים האם ללכת על מנגל פחמים גדול, או גריל פחמים עבודת יד, או דוקא לכיוון של גריל פחמים נירוסטה.

אם אתם מחפשים גריל פחמים ללא עשן לכו לכיוון של קמאדו שהבעירה שלו היא הנקיה ביותר בפחם. מנגל פחמים במחיר משתלם ללא פשרות על האיכות, מנגל פחם מקצועי – קונים אצל רוקח!

קרא עוד