הסל שלי

גריל פלט / מעשנת פלט

מעשנת בשר / גריל פלט – חוויית טעמים ובריאות שעוד לא חוויתם מוצר חדשני שהוא למעשה הכלאה של גריל/מעשנה/טאבון על עצים. הכל אוטומטי, קל ופשוט לתפעול. והטעם? לא משהו שהכרתם עד כה! דעו לכם שאם אתם זוכים לקרוא שורות אלו – התמזל מזלכם! תתכוננו – חייכם עומדים להשתנות מקצה לקצה. עולם חדש של טעמים ורמת […]

מעשנת בשר / גריל פלט - חוויית טעמים ובריאות שעוד לא חוויתם

מוצר חדשני שהוא למעשה הכלאה של גריל/מעשנה/טאבון על עצים. הכל אוטומטי, קל ופשוט לתפעול. והטעם? לא משהו שהכרתם עד כה!

דעו לכם שאם אתם זוכים לקרוא שורות אלו – התמזל מזלכם!

תתכוננו – חייכם עומדים להשתנות מקצה לקצה.
עולם חדש של טעמים ורמת עשיה של אוכל ברמות שלא דמיינתם גם במסעדות הכי נחשבות – יכול לעמוד לרשותכם אצלכם בבית!
בעידן המודרני כבר הספקנו לשכוח את הארומה של עץ אמיתי בצליה, באפיה ובבישול. עם צאתם של גרילי הגז לשוק הרחקנו לכת ומכרנו את הכבוד של הבשר בעבור זמינות, מהירות וקלות עשיה.
אל תוך הוואקום הזה של האין זמן וחוסר הסבלנות של דור ה-Y החל להתפתח הפתרון האולטימטיבי בכל הזמנים.

הכירו את מעשנות הפלט של לואיזיאנה ופיטבוס. הכלאה של גריל, מעשנה ותנור אפיה על עצים-אוטומטי לחלוטין. נשמע מוזר? זה חלום? לא, זה אמיתי לגמרי ותיכף תבינו איך המכונה המטורפת הזו עובדת.

מעשנת בשר - החסרונות באמצעים המוכרים

בכדי להסביר יותר לעומק את המהפכה קודם כל נפרט את החסרונות בכל סוג עשיה באמצעים המוכרים של היום:מעשנת בשר על פחמים מייצרת עשן סמיך מאוד המכיל כמויות גדולות של פיח ועטרן. מעבר לנזק הבריאותי שבזה עשן סמיך מייבש את הבשר ומחייב תוספת נוזלים ולחות בתהליך העישון. עישון במעשנת פחמים מצריך השגחה צמודה והמון התעסקות.  עשן סמיך משתלט על טעם הבשר ומתאפיין בטעם חמוץ/חריף.
-גריל פחמים או גז צורב את הבשר מהר מדי, גורם לאיבוד נוזלים מהיר, מה שגורם להתקשותו כמה דקות לאחר התקררות. כמו כן, השומן נוזל, נשרף ועולה חזרה לבשר-אחד התסמינים שיודעים היום שיש לו קשר ישיר לסרטן. מהירות העשיה מקשה מאוד על הכנת כמויות ולהוציא לכל אחד מהקליינטים את הבשר בדיוק ברמת העשיה שהוא אוהב.
-תנור אפיה נותן תוצאה של בשר רך יותר מגריל, אבל חסר את כל הקסם של העשן והטעם של העץ. נדירים מאוד בישראל האנשים שיעשו סטייק אנטריקוט בתנור אפיה.

איך זה עובד

אז ככה, המכונה עובדת על שבבי עץ המוזנים באופן אוטומטי לתא הבעירה הנמצא בתחתית הגריל / מעשנת בשר. לאחר ההפעלה המכונה מתחילה להזרים שבבים בעזרת מערכת ההזנה ומציתה אותם בעזרת מצת חשמלי-כל מה שאתם עושים זה לסובב כפתור.  לאחר מכן אתם קובעים את הטמפרטורה הרצויה והמכונה מווסתת את כמות השבבים והאוויר לבעירה בהתאם ע"פ דגימת טמפרטורה בכל רגע נתון ע"י תרמומטר פנימי.
כמות החמצן לבעירה וכמות השבבים הינה מאוזנת כך שיש מקסימום שריפה של גזים וחלקיקים מהעשן. כך מתקבל "עשן כחול". זהו עשן נקי מפיח ועטרן, בלתי נראה לעין. זוהי מעשנת הבשר היחידה בעולם המייצרת עשן כחול.
מתחת לרשת הצליה ישנו מדף נירוסטה בשיפוע המנקז את כל הנוזלים והשומן לדלי חיצוני. כך השומן לא נשרף ועולה חזרה לבשר.
מעל האש מפרידים מדף הנירוסטה הזה ועוד מכסה נוסף-כך שאין חום ישיר של האש על האוכל, מה שנותן הרבה יותר שליטה על העשייה וכמעט ומבטל את הסיכון לשרוף את הבשר יתר על המידה. הטמפרטורה בתא הגריל/תנור/מעשנת בשר יחסית אחיד ומתחמם בעיקר מהעשן והבשר מתבשל מכל הכיוונים. באופן עקרוני אין אפילו צורך להפוך אותו-רק עם רוצים את צורת סימני הרשת עליו.

איך זה יוצא

אז יש לנו עשן כחול נקי של עץ אמיתי (8 סוגים שונים לבחירה!) שלא משתלט ולא מייבש בלי שום התעסקות, יש לנו טמפרטורה אחידה הנבחרת על ידינו בכל התא בדומה לתנור אפיה, יש ניקוז לשומן, יש לנו מדי טמפרטורה שננעצים בבשר שנותנים לנו אינדיקציה על מצבו בכל רגע נתון-יש לנו מתכון מנצח.
הבשר יוצא בטעם עשיר ביותר, רך ועסיסי שלהתעלף ממנו, עם ארומה מדהימה של העץ שכבר הספקנו לשכוח, עישון עדין או חזק לפי בחירתכם. גם שעה לאחר שיצא מהמכונה הוא רך ועסיסי כאילו יצא לפני רגע.
ניתן להכין במכונת הגריל / תנור / מעשנת בשר נתחים של כמה קילוגרמים בגוש אחד בקלות! לפרוס אותם אחר כבוד על קרש חיתוך לעיני כולם… ניתן להכין דגים, ירקות, בצקים, פיצוחים-כל מה שעולה בדמיונכם! רציתם פיצה בטאבון עצים אמיתי? קיבלתם פיצה עם ארומה של עץ אמיתי בלי התעסקות ובלי צורך במוצר נוסף!

אולי יעניין אותך עוד

רוצה שניצור קשר?
רק להשאיר טלפון, מייל – והשאר עלינו