בס”ד

בס”ד

מכירות:

שירות:

הצהרת נגישות

הצהרת נגישות לאתר רוקח

אנו כחברה מחויבים ליצירת חוויית שירות חיובית לכלל לקוחותינו בכל ערוצי הפעילות. בהתאם למחויבות זו ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-1998, ותקנותיו, אנו דואגים לבצע התאמות נגישות עדכניות באתר האינטרנט שלנו בליוויי יועצי נגישות ועוד גורמים מקצועיים, על מנת לאפשר שירות מלא, מהיר ויעיל באמצעות אתר האינטרנט גם ללקוחות בעלי מוגבלות.

הסדרי נגישות

חברתנו מעניקה את השירותים ללקוחותיה במגוון ערוצי תקשורת מונגשים – באמצעות סניפי הרשת, הטלפוןאתר האינטרנט ודף הפייסבוק. אנו מזמינים אתכם בחום לפנות אלינו באחד מערוצי תקשורת אלה ולקבל את השירותים בערוץ הנוח והמתאים ביותר עבורכם.

הסדרי נגישות בסניפי “רוקח”

סניף מושב נוב

סניף פתח תקוה

סניף חיפה

שירות לקוחות נגיש

• כל עובדי החברה אשר מעניקים שירות ללקוחות החברה, עברו הדרכה והכשרה בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות וקיבלו כלים בקשר למתן שירות נגיש ואופן טיפול בפניות של לקוחות בקשר עם שירות נגיש
• הסדרי נגישות מבנים.
• בסניפי רוקח יש דלפקי שירות מונגשים ומערכות עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.
• בסניפים יש מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה וגם אוזניה למי שאין מכשיר שמיעה או שאין מצב T במכשיר השמיעה. כדי ליהנות ממערכת העזר יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T או להשתמש באוזניה הרגילה. בנוסף אפשר לבקש מהמוכרים מכשיר עזר שמיעה אישי (FM) עם לולאת השראה למצב T וגם עם אוזניות רגילות
• המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
• להלן אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות – ניתן ללחוץ כאן ולשלוח הודעה באמצעות דואר אלקטרוני או לפנות אלינו באמצעות עמוד צור קשר באתר האינטרנט או באמצעות דף הפייסבוק. יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.

אתר אינטרנט נגיש

חברתנו ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט באופן שיאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

מידע על נגישות האתר:

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג-2013, בכפוף לסייגים שלהלן:
• התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפן.
• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
• מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים כאמור לעיל.
• מותאם לתוכנת קורא מסך NVDA.

דרכי פניה לבקשות והצעות לשיפור בנושא הנגשת אתר האינטרנט והנגישות בסניפים

אנחנו עושים את כל המאמצים בכדי להנגיש את כל רכיבי אתר האינטרנט בצורה המיטבית ובאופן שיאפשר גלישה באיכות טובה ונוחה לכל המשתמשים, וכן משתדלים להתאים את הנגישות בסניפים ככל האפשר לרווחת כל סוגי הלקוחות ובפרט לבעלי מוגבלויות. אם בכל זאת נתקלת בקושי, בעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות באתר, או שחווית אי נוחות בעניין הנגישות בסניפים – נשמח שתעדכן אותנו בכך באמצעות עמוד צור קשר או דרך רכז הנגישות של החברה ואנו נעשה מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בהקדם ככל שניתן.

פרטי קשר רכז הנגישות

• שם: דניאל
• 
טלפון: 074-7505520 (להקיש פעמיים 1 במרכזיה)
דואר אלקטרוני: store@rokach.co.il

בס”ד

מכירות:

שירות:

רוצה שניצור קשר?
רק להשאיר טלפון, מייל – והשאר עלינו
דילוג לתוכן