תפריט

Depositphotos_70643201_xl-2015_web

חימום תת רצפתי

לפינוק מושלם בעונת החורף – חימום תת רצפתי

אחת התחושות היותר מפנקות היא תחושה בה אנו הולכים על רצפה חמימה ביום חורף גשום, קר וסוער. למעשה מדובר בשיטת חימום הפועלת על ידי מערכת המותקנת מתחת לרצפה ופועלת באמצעות הזרמת מים מתחת לריצוף הצנרת. דמיינו את עצמכם קמים מהמיטה מוקדם בבוקר, חייבים לצאת לעבודה, בחוץ קפוא והשמיים אפורים, אך לפני כן אתם זוכים להנות משהייה בבית נעים דרך רצפה הפולטת אנרגיה של חום ואף זוכים לשתות את הקפה של הבוקר באווירה חורפית חמימה. בית שנכנסים אליו ביום חורף גשום ומרגישים חום, הוא בית שכייף להיות בו, בית שמשרה אווירה ביתית, משפחתית ונינוחה. אם אתם מחפשים דרך יעילה, חסכונית ופשוטה לחמם את ביתכם, חימום תת רצפתי הוא הפתרון המושלם עבורכם.

חימום תת רצפתי – יתרונות

  • מערכת עוצמתית, שקטה וחסכונית – מכירים את זה שהמזגן עובד על חום או קור, וכשאתם מכבים אותו בלילה לפני שאתם הולכים לישון, פתאום יש שקט. לא עוד. עם חימום תת רצפתי ביתי, אתם לא שומעים יותר שום רעש ממכשיר חשמלי שמתאמץ לשמור על טמפרטורת חום קבועה. החום מתפזר בצורה אחידה ומאפשר לשמור על בית חמים לאורך כל שעות היום, בשונה ממזגן, רדיאטור או תנור חימום, בהם החום שנפלט מתמקד בחלל קטן יחסית ואף נוטה לייבש. בנוסף, כשאתם בוחרים להשתמש בשיטת חימום העוברת לחלל הבית, דרך הרצפה אתם חוסכים בחשמל, כלומר באנרגיה כלומר בעלויות החימום בתקופת החורף.
  • ניתן להתקנה בכל סוג של ריצוף – את מערכת חימום תת רצפתי ניתן להתקין מתחת לכל סוג של ריצוף בין אם זה פרקט מעץ מלא, אריחי פורצלן, קרמיקה או שיש.
  • שדרוג אדיר באיכות החיים – על התחושה  כבר דיברנו קודם לכן. אין דבר יותר מפנק מרגליים קרירות שמתחממות להן דרך הרצפה החמימה. לא סתם הסבתות אומרות בחורף ללכת עם נעלי בית, אחרת נהיה חולים. יחד עם זאת, אמנם מדובר בהוצאה לא מבוטלת של כמה אלפי שקלים, אך אלו שיש באפשרותם את היכולת הכלכלית להשקיע את הכסף, ירגישו את החיסכון הכספי כבר בהשוואת הוצאות החימום הראשונה לעומת החורף שעבר.

אז אם אתם מחפשים כבר שנים רבות את הדרך המושלמת לחמם את ביתכם לטווח הארוך ונמאס לכם מפתרונות זמניים כמו ספירלות עומדות חשופות שמחלידות תוך זמן קצר, רדיאטורים שמקפיצים לכם בעשרות אחוזי את חשבון החשמל, זה הזמן לעשות שינוי ולברר באמצעות פנייה לחברת רוקח תנורים לגבי התקנת חימום מתחת לרצפה. 

לפרטים נוספים וייעוץ חינם – צרו איתנו קשר