תפריט

קמין מעוצב הוא ללא ספק אחד הפריטים הפונקציונליים והדקורטיביים ביותר שאתם יכולים להציב בבית שלכם. יחד עם זאת, בכדי להגיע לאווירה הנכונה ולמראה היוקרתי , אתם צריכים להשקיע במעטפת העיצובית שסובבת אותו. אז איך תעשו זאת בצורה מושלמת וללא כל עזרה של בעל מקצוע? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע למראה המושלם.

בחרו בריהוט הנכון

אם אתם רוצים ליצור אוירה אלגנטית במיוחד מסביב לקמין החדש שלכם, אתם חייבים לשקול שימוש בכורסאות עור מעוצבות. כורסאות אלו משתלבות באופן אינטגרלי במראה הקלאסי ועוזרות ליצור חלל מעוצב שפשוט נראה נפלא. שימו לב רק שאתם משתמשים בעור אמיתי ולא בסקאי או בתחליף אחר. אחרת אתם מסתכנים במראה אקלקטי ובחומרי גלם שפשוט לא ידברו את אותה השפה העיצובית.

תוספת לעיצוב מסביב לקמין

הוסיפו תאורה עם דימר

מכיוון שהקמין מספק תאורה דקורטיבית שכמעט אי אפשר לשחזר, מומלץ לבחור בנברשות אשר מצוידות בדימר מתאים. כך שאתם תוכלו לווסת את התאורה בכל שלב, לעמם את התאורה בימי החורף הגשומים וליהנות מהצבע הייחודי שמוסיף כל קמין לבית, בין אם זה קמין גז או קמין עץ. מומלץ גם לא לבחור בנברשת בגימור גס בכדי לא ליצור עומס עיצובי או מראה שפשוט לא יתאים לקונספט שאתם מבקשים להשיג.

אור חמים לקמין

העדיפו אקססוריז פונקציונליים

רכישה של אביזרים נלווים לקמין החדש שלכם היא לא רק צעד שיהפוך את הטיפול בו לקל יותר מאי פעם אלא גם אמירה עיצובית של ממש. מומלץ לבדוק איזה סט כלים יתאים לכם, לשקול להוסיף גרזן מתכת בשביל התחושה הכפרית ולקנח במפוח ליבוי מסורתי. למרות שמדובר באביזרים משלימים שאינם עולים הרבה, הם עשויים לעשות את כל ההבדל ולהעניק לכם את האווירה הקלאסית שאתם מבקשים.

אקססוריז לשים ליד הקמין

שלבו מאוורר תקרה מעץ

בכדי להגיע למראה הקלאסי ולהתאים את הקונספט של הדירה שלכם גם לעונה החמה, שווה להוסיף מאוורר תיקרה בעל להבי עץ. המראה שלהם הוא קלאסי במיוחד והם מוסיפים טוויסט דקורטיבי שמאפשר לכם להגיע ללוק המושלם. העובדה שהם אקולוגים ממש כמו הקמין ועשויים מחומרים מחוזרים, מאפשרת להם להשתלב עם הזכוכית והברזל שמרכיבים את הקמין שלכם – בדרך לאווירה קסומה.

מאוורר תקרה מעץ

 

 

תחמו את האזור שמסביב לקמין

אולי הדבר הכי חשוב בעניין יצירת המעטפת המושלמת לקמין שלכם, היא פשוט לתת לקמין את המקום שמגיע לו. נסו לייצר מעטפת של שניים/ שלושה מטרים מסביב לקמין שבהם לא יהיו כל פריטים אחרים מלבד הקמין וכלי העבודה שעוזרים לבקרה הקבועה שלו. ניתן להוסיף מד טמפרטורה בעיצוב יוקרתי, אבל חוץ מזה אין צורך להוסיף דבר.

לסיכום, אין ספק שבכדי ליצור אווירה יוקרתית מסביב לקמין שלכם, אסור לכם להתפשר על חומרי הגלם או על האמירה האישית. מומלץ לבחור בתאורה מתאימה, לשקול שימוש בכורסאות עור מעוצבות ולהוסיף אביזרים נלווים.