תפריט

Logo_Flame_Orange

גריל גז בילד אין

ברוכים הבאים לחנות שלנו
בחרו קטגוריה שמתאימה לתשוקה הבוערת שלכם

גריל גז בילד אין

לצד קטגוריית גריל גז נייד שמגיע עם גלגלים ולצד תא אחסון, ישנו גריל גז בנוי שיושב במקום ייעודי באופן קבוע.

גריל גז בנוי לרוב מהווה חלק ממטבח חוץ מושקע ומאובזר. הוא יושב לצד ארונות, משטחי עבודה, כיור ואפילו לצד מקרר חיצוני.

מכאן ממש כפי שאנשים בוחרים עבור המטבח הביתי תנור קבוע, כך גם אנשים בוחרים עבור מטבח חוץ גריל בילד אין.

שיקולים עיצוביים לצד שיקולים פרקטיים

אחת מהסיבות שמובילות אנשים לבחור בגריל גז מובנה נוגעת לשיקולים עיצוביים, אך לא רק. מצד אחד מנגל גז בילד אין משתלב באופן מושלם עם המטבח החיצוני, ואף הרבה פעמים בונים לו מקום ייעודי, כך שהנראות הרמונית ומרשימה.

מצד שני גם ישנן סיבות פרקטיות. מנגל גז בנוי או גריל גז בילנד אין מאפשר לשלוט על הגובה ועל החלוקה של אמצעי האחסון, פשוט כי מדובר בחלקים נפרדים שאינם נוגעים לבחירה של הגריל עצמו.

גריל גז בילד אין מייצר מטבח חוץ

חשוב לדעת שגריל גז מובנה יכול להגיע כיחידה אחת שמייצרת מטבח חיצוני.

מכאן שאם רוצים לרכוש מוצר אחד שסוגר את רוב הפינות, טוב לדעת שקיים גריל גז בנוי לגינה שבין היתר כולל שטח צלייה, כירת צד (עבור בישול או טיגון), ארון אחסון, מגירות עבור אחסון של אביזרים נלווים ואפילו מקרר שייעודי לתנאי חוץ.

קרא עוד

איך בוחרים גריל גז מובנה?

אז כיצד בוחרים גריל גז בילד אין? ראשית מבינים האם מבקשים לרכוש רק את הגריל עצמו או לחלופין את כל האלמנטים המשלימים (מבחינת מטבח חוץ), ולאחר מכן עוצרים להבין כמה מבערים ואזורי צלייה רצויים, ממה עשויות הרשתות, כיצד עובד פיזור החום, האם קיימת מגירה לאיסוף נוזלים וכדומה.

לאחר שעוברים על איכות האלמנטים הבסיסיים, עוברים לבחון תוספות רצויות, כאלו שהופכות את סך הפעולה להרבה יותר נשלטת ונעימה. כך למשל רצוי לבחון האם קיים מד חום מכני, רשת נוספת שיושבת יחסית רחוק ממוקד הבעירה (לטובת אפייה או עישון), פלנצ'ה, כירת צד וכדומה.

בחירה מבטיחה

לבסוף ראוי לחדד שאין ספק שגריל גז מונח לוקח את חוויית הבישול כמה צעדים קדימה, ושגריל גריל גז built in נראה מאוד מקצועי ולא פעם יודע להציע מגוון פונקציות חשובות.

עם זאת, אם רוצים איכות ברמה גבוהה חשוב לרכוש רק מבית עסק שמתמחה בתחום ורק מוצר ששייך לחברה מובילה.