תפריט

כנפיים עוף במרינדה ובגריל

כנפיים בגריל זהו אחד החטיפים הבשריים הכי קלילים ומתגמלים שאפשר למצוא. אם משקיעים עוד קצת ומכינים מראש את הכנפיים ע"י השרייה במרינדה איכותית – ומסיימים בצליה איטית על הגריל, מקבלים שדרוג מדליק שכולם "יעופו" עליו!

category

קטגוריה

time

זמן הכנה

2.5 שעות

level

דרגת קושי

קל

diners

מספר סועדים

5

מצרכים למתכון

  • 1 קילו כנפי עוף, שלמות
  • 1/2 בקבוק בירה (לא משנה איזה סוג)
  • 2 כפות דבש
  • 2 כפות חומץ יין אורז
  • 1/2 כף שמן שומשום
  • 1/4 כוס רוטב סויה
  • 1 כף רוטב סרירצ'ה חריף
  • 1 כף *תערובת חריף/מתוק (סוכר חום, פלפל קאיין, חרדל טחון, פפריקה, אבקת צ'ילי, אבקת בצל. – כמויות לפי הטעם)

      הוראות הכנה

      בקערת זכוכית או פלסטיק גדולה משלבים את הבירה, רוטב סויה, דבש, חומץ יין אורז, רוטב הסרירצ'ה, שמן שומשום ותערובת "חריפות מתוקה". טורפים היטב בעזרת מטרפה לאיחוד כל המרכיבים ליצירת רוטב מרינדה.

      מוסיפים את כנפי העוף למרינדה ומערבבים היטב לכיסוי אחיד. מכסים בניילון נצמד ומכניסים למקרר למשך שעתיים לפחות, ניתן להשאיר במקרר עד 24 שעות.

      מוציאים את כנפי העוף מהמקרר, מסננים את המרינדה וטופחים עליהן קלות לייבוש. מחממים את הגריל שלכם ל -177 מעלות צלזיוס. מניחים את הכנפיים על מחבת לגריל וצולים במשך 20-25 דקות, או עד שהטמפרטורה הפנימית של הכנפיים היא 74 מעלות צלזיוס לפחות. מוציאים מהגריל ומגישים כל עוד זה חם.

      בתיאבון!

      מתכונים נוספים

      מתכון לפיצה בטאבון

      אתם רוצים להכין פיצה כמו מקצוענים ולקצור מחמאות אבל חוששים ולא יודעים איך להתחיל? אנחנו כאן כדי לקחת אתכם יד ביד להצלחה שלכם. 

      קבלו באהבה מתכון בסיסי ומפורט שיעזור לכם לעשות את הצעדים הראשונים שלכם ב

      סטייק טומהוק בגריל

      לפעמים, טוב להיות מלך או לפחות להתייחס לעצמכם כאחד. פנקו את עצמכם הערב עם סטייק טומהוק בגריל מתובל בתערובת תבלינים מנצחת ומעליה רוטב תחליף חמאה, שום ורוזמרין. סטייק הטומהוק הוא אחד מנתחי הסטייק הפופול

      סטייק בטכניקת ריברס סירינג

      טכניקת הרברס סירינג (צלייה הפוכה reverse sear) צברה לאחרונה פופולריות ביחס לשיטת הצלייה הרגילה ומסיבה טובה. זו פשוט דרך מצוינת לבשל נתח סטייק עבה לטמפרטורה הפנימית המושלמת ועם זאת עדיין לקבל את הציפוי

      סטייק אנטריקוט בגריל

      אם אתם רק מחפשים מתכון קל ופשוט להכנה לסטייק על הגריל, הגעתם בדיוק למקום הנכון. עקבו אחר ההוראות לסטייק אנטריקוט המבושל בצורה מושלמת ומתובל בתערובת תיבול בסגנון Steak House.