תפריט

צלעות בקר בצ'ילי מתוק

צלעות תמיד משדרגות ארוחה ברמה או שתיים והם נחשבים לאחד החתכים הרכים והטעימים ביותר של בשר בקר. אם חיפשתם מתכון מרשים שלא דורש בפועל הרבה עבודה הגעתם למקום הנכון! הצלעות הכבושות והמעושנות הללו מושלמות כמנה ראשונה או כמתאבן כדי להרשים את האורחים בארוחת הערב הבאה שלכם.

category

קטגוריה

time

זמן הכנה

20 שעות

level

דרגת קושי

קל

diners

מספר סועדים

4

מצרכים למתכון

  • 8 צלעות מחולקות (בשר על העצם)
  • 1 כף שמן זית
  • 1/2 כוס בצל ירוק קצוץ
  • 1 כף דבש
  • רוטב ברביקיו (קנוי או ביתי)
  • 1 כף רוטב חרדל ודבש
  • 2 כוסות רוטב צ'ילי מתוק חריף
  • 1 כף תימין מיובש

      הוראות הכנה

      הסירו עודפי שומן לפי העדפתכם וכן הסירו קרום Silver Skin או את שכבת המטמברה במידת הצורך (שכבת בשר דקה וקשה שמעל השומן ומתייבשת לגמרי בעישון ולכן עדיף להסירה).

      הכינו תערובת מרינדה – בקערה ערבבו יחד 2 כוסות רוטב צ'ילי מתוק חריף, כף רוטב חרדל ודבש, דבש, שמן זית וכף תימין מיובש.

      הניחו את צלעות בתבנית רדודה או בשקית הניתנת לסגירה ושפכו את תערובת המרינדה. צפו את הצלעות ביסודיות עם הרוטב והכניסו למקרר כאשר הן מכוסות (או אטומות בשקית) למשך הלילה.

      חממו את המעשנה/גריל ל -120 מעלות צלזיוס והניחו את הצלעות עם העצם כלפי מטה על רשת הגריל. תנו לבשר להתבשל במשך 5 שעות. רגע לפני ההסרה, זגגו רוטב ברביקיו לפי הטעם.

      הניחו את הצלעות על צלחת ההגשה וקשטו בבצל ירוק.

      מחפשים מה להוסיף בצד להשלמת המנה? נסו לשלב אותה עם אספרגוס על הגריל.

      בתיאבון!

      מתכונים נוספים

      מתכון לפיצה בטאבון

      אתם רוצים להכין פיצה כמו מקצוענים ולקצור מחמאות אבל חוששים ולא יודעים איך להתחיל? אנחנו כאן כדי לקחת אתכם יד ביד להצלחה שלכם. 

      קבלו באהבה מתכון בסיסי ומפורט שיעזור לכם לעשות את הצעדים הראשונים שלכם ב

      סטייק טומהוק בגריל

      לפעמים, טוב להיות מלך או לפחות להתייחס לעצמכם כאחד. פנקו את עצמכם הערב עם סטייק טומהוק בגריל מתובל בתערובת תבלינים מנצחת ומעליה רוטב תחליף חמאה, שום ורוזמרין. סטייק הטומהוק הוא אחד מנתחי הסטייק הפופול

      סטייק בטכניקת ריברס סירינג

      טכניקת הרברס סירינג (צלייה הפוכה reverse sear) צברה לאחרונה פופולריות ביחס לשיטת הצלייה הרגילה ומסיבה טובה. זו פשוט דרך מצוינת לבשל נתח סטייק עבה לטמפרטורה הפנימית המושלמת ועם זאת עדיין לקבל את הציפוי

      סטייק אנטריקוט בגריל

      אם אתם רק מחפשים מתכון קל ופשוט להכנה לסטייק על הגריל, הגעתם בדיוק למקום הנכון. עקבו אחר ההוראות לסטייק אנטריקוט המבושל בצורה מושלמת ומתובל בתערובת תיבול בסגנון Steak House.