תפריט

קארנה אסאדה טאקוס (נתח קצבים בטורטיה)

קארנה אסאדה בספרדית פירושו בשר בגריל. מנה טיפוסית של קארנה אסאדה מכילה סטייק פלאנק או סטייק סקירט (נתח קצבים) שהושרה במיץ לימון, מלח ותבלינים אחרים. לאחר מכן הבשר צלוי על הגריל ולרוב פרוס או קצוץ להגשה בתוך טאקו, בוריטו, נאצ'וס, או מוגש עם מנות צד של אורז ושעועית. הניחו סטייק סקירט על הגריל ותנו לטעמים המעושנים של הבשר הטחון ליצור תחושה של אקזוטיות ממדינה אחרת. מתכון זה קל להכנה וישביע אתכם ועוד שלושה מחבריכם או בני משפחתכם בזמן שאתם יושבים לארוחה מפנקת שנעשתה בגריל.

category

קטגוריה

time

זמן הכנה

3 שעות

level

דרגת קושי

קל

diners

מספר סועדים

4

מצרכים למתכון

  • ½1 ק"ג סטייק נתח קצבים
  • ½ כפית פלפל שחור
  • 1 כפית אבקת שום
  • 2 לימונים סחוטים
  • 1 כפית מלח
  • 8 טורטיות מוכנות

      הוראות הכנה

      לעיתים נתח הקצבים מגיע כרצועה ארוכה, אפשר להכין אותו כך או לחתוך אותו באורך לרצועות קצרות יותר. לפי העדפתכם.

      מכניסים את הנתחים, מיץ הלימון הסחוט, אבקת השום, המלח והפלפל לתוך שקית ניילון גדולה (רצוי שקית פסגור), מפזרים את התבלינים באופן שווה, סוגרים השקית היטב ושמים במקרר למשך 3-12 שעות.

      הפעילו וכוונו את הגריל/מעשנה ל- 205 מעלות צלזיוס והניחו את הסטייקים על הגריל, וצלו אותם במשך 4-8 דקות, ואז הפכו את הסטייקים וצלו אותם 4-8 דקות נוספות.

      הוציאו את הסטייקים מהגריל, כסו אותם באופן רופף בנייר כסף ותנו להם לנוח במשך 5-10 דקות. לאחר מכן קצצו את הסטייקים לחתיכות והגישו עם טורטיות וכל התוספות הרצויות.

      *זכרו לחתוך את הסטייק נגד הסיבים לקבלת רכות אופטימלית.

      בתיאבון!

      מתכונים נוספים

      מתכון לפיצה בטאבון

      אתם רוצים להכין פיצה כמו מקצוענים ולקצור מחמאות אבל חוששים ולא יודעים איך להתחיל? אנחנו כאן כדי לקחת אתכם יד ביד להצלחה שלכם. 

      קבלו באהבה מתכון בסיסי ומפורט שיעזור לכם לעשות את הצעדים הראשונים שלכם ב

      סטייק טומהוק בגריל

      לפעמים, טוב להיות מלך או לפחות להתייחס לעצמכם כאחד. פנקו את עצמכם הערב עם סטייק טומהוק בגריל מתובל בתערובת תבלינים מנצחת ומעליה רוטב תחליף חמאה, שום ורוזמרין. סטייק הטומהוק הוא אחד מנתחי הסטייק הפופול

      סטייק בטכניקת ריברס סירינג

      טכניקת הרברס סירינג (צלייה הפוכה reverse sear) צברה לאחרונה פופולריות ביחס לשיטת הצלייה הרגילה ומסיבה טובה. זו פשוט דרך מצוינת לבשל נתח סטייק עבה לטמפרטורה הפנימית המושלמת ועם זאת עדיין לקבל את הציפוי

      סטייק אנטריקוט בגריל

      אם אתם רק מחפשים מתכון קל ופשוט להכנה לסטייק על הגריל, הגעתם בדיוק למקום הנכון. עקבו אחר ההוראות לסטייק אנטריקוט המבושל בצורה מושלמת ומתובל בתערובת תיבול בסגנון Steak House.