תפריט

קמין גז או עץ? אולי פלט?

החורף בפתח ואתם מבינים שצריך לבחור תנור חימום לבית. מה עדיף קמין גז או עץ? קמין פלט או עץ? איך תדעו מה הבחירה הנכונה עבורכם? מרגישים מבולבלים מכל האפשרויות השונות? אל דאגה, לפניכם פרוסים היתרונות והחסרונות בדרך לבחירה הנכונה. ללקוחות שיודעים מה הם צריכים לקוחות של קמין עץ אלו לרוב לא רוצים לשמוע על משהו […]

החורף בפתח ואתם מבינים שצריך לבחור תנור חימום לבית.

מה עדיף קמין גז או עץ? קמין פלט או עץ? איך תדעו מה הבחירה הנכונה עבורכם? מרגישים מבולבלים מכל האפשרויות השונות?

אל דאגה, לפניכם פרוסים היתרונות והחסרונות בדרך לבחירה הנכונה.

ללקוחות שיודעים מה הם צריכים

לקוחות של קמין עץ

אלו לרוב לא רוצים לשמוע על משהו אחר. אם אתם שייכים לקטגוריה הזו – אל תחשבו פעמיים. אתם צריכים קמין עצים. שום דבר לא ישתווה לקסם ולאווירה הממכרת שמכניס קמין עצים הביתה.

לקוחות של קמין פלט

אין הרבה כאלו עדיין בארצנו הקטנטונת מהסיבה שהמוצר יחסית חדש בארץ והישראלי המצוי חושש מהסיפור הטכנולוגי הלא מוכר. אם ראיתם את המוצר באירופה או אצל שכן/חבר והתלהבתם – אנחנו ממליצים בחום.

לקוחות של קמין גז

בטח שמעתם כל מיני הסברים ותאוריות. יכול להיות שאתם כבר בטוחים שאתם יודעים כל מה שצריך לדעת – אך יתכן ואת האמת הסתירו מכם. אם אתם מחפשים קמין לאווירה, או קמין לחימום משני להדליק קצת בערב – קמין גז הוא המוצר שלכם.

אם קר לכם ואתם רוצים ממש לחמם את הבית – עליכם לקחת בחשבון את עלויות הגז. העלות השוטפת של הגז בחימום היא היקרה ביותר בעולם החימום – ופי כמה וכמה מהאופציות האחרות. אם תרכשו קמין גז ותפעילו אותו ברצף על עוצמת חימום גבוהה אתם תגיעו לעלויות גז דמיוניות עד כדי החלפת בלון כל יומיים עד שבוע. יש לא מעט לקוחות עם קמין/ליבת גז בבית שיושבים כאבן שאין לה הופכין (בדומה לקמיני הנפט ברחבי הארץ) – פשוט יקר מדי להדליק אותם.

אם אתם לא יכולים להתפשר על הנוחות של קמיני הגז אנחנו ממליצים ללכת על קמין עם מפוח אשר עוזר משמעותית בפיזור החום ומייעל את החימום באופן משמעותי.

קמיני נפט אמנם יצאו מהאופנה – אך מומלץ לשקול ברצינות. העלות השוטפת בקמיני הנפט נמוכה יותר מבגז (גז הפרופן עצמו מיוצר מנפט ולכן ההפקה שלו יקרה יותר) – החיסרון הוא יותר תקלות וצורך בשירות קבוע כל שנה. מבחינה סביבתית קמיני הנפט אינם סביבתיים ופולטים הכי הרבה גזי חממה מבין כל אמצעי החימום הקיימים בשוק. למעשה-כמעט בכל העולם הפסיקו לייצר אותם והמוצרים שעוד קיימים בשוק הינם בעיקר מלאים ישנים שנותרו במחסני החברות.

ללקוחות מתלבטים

קמין עץ או פלט?

זוהי שאלה שאנחנו משתדלים שלא לענות עליה בתשובה ברורה. יש אנשים של עץ, ויש אנשים של פלט. אנחנו ננסה לעזור לכם לגלות לאיזה קבוצה אתם משתייכים יותר -ואתם אלו שצריכים להחליט.

החבר’ה הכפריים – קמין עצים אין לו תחליף. אין כמו הלהבה הפראית והטבעית של קמין עצים. אין כמו ההתעסקות עם עצי ההסקה, החיבור לטבע ולעונות השנה – אם אתם אוהבים את זה אל תחפשו משהו יותר נוח. לכו על קמין פרימיום שיצריך מינימום התעסקות ושיהיה חסכוני בצריכת העץ. אתם תהנו ממנו ללא שום ספק.

אין לכם שום כיוון?

אתם צריכים להחליט האם האווירה יותר חשובה לכם או נוחות התפעול. לכל קמין יש את הקסם שלו. אנחנו נוהגים לומר שקמין פלט זה קמין עם “נפש”, וקמין עץ זה קמין עם “נשמה”. העץ כובש יותר. אבל מאידך הנוחות של הפלט ממכרת. הבעירה של הפלט יפייפיה גם היא – אך זה משהו אחר.

  • אם יש לכם בעיה של מקום לקמין – קמיני פלט יכולים להיות ממוקמים קרוב מאוד לרהיטים, והם באים בכל מיני צורות שיכולות להשתלב בכל בית. יש קלאסיים, גבוהים, צמודי קיר וגם פינתיים.
  • אם יש לכם בעיה מבחינת גובה הארובה – קמין פלט ברוב המוחלט של המקרים לא מצריך יותר מיציאת קיר מינימלית.
  • אם יש לכם בעיית מקום לאחסון העץ – הפלט יהיה בהחלט יותר רלוונטי עבורכם.
  • אם אתם אוהבים עץ אבל אתם חוששים שתתעצלו להדליק אותו – לכו על פלט.
  • אם אתם רוצים גם וגם – אנחנו ממליצים. למה לא ליהנות מכל העולמות! יש ימים שלא קר מספיק בשביל להדליק קמין עצים – אז אפשר ללחוץ על הכפתור ולתת לפלט לעשות את העבודה. אפשר קמין עצים בסלון וקמין פלט באזור החדרים – פתרון אופטימלי.

קמין פלט או גז?

אם זה לחימום – פלט בלי שום ספק. אם זה לאווירה בלבד – הגז יהיה יותר רומנטי, וגם קמין חשמלי יכול לעשות את העבודה.

למרות שאם כבר קמין לאווירה להדליק מדי פעם – אז שווה לחשוב גם על קמין עץ. אלא אם יש לכם בעיה מבחינת ההתקנה ותוואי הארובה.

קמין אווירה אירוח

אם יש לכם התלבטויות נוספות – נשמח להמשיך ולהכווין אתכם. אל תהססו ליצור איתנו קשר.

לכניסה לקטלוג שלנו – לחצו כאן

לפרטים נוספים וייעוץ חינם – צרו איתנו קשר

אולי יעניין אותך עוד