תפריט

תנורי חימום לחורף

תנורי חימום לחורף – מהן האפשרויות העומדות לרשותכם החורף הישראלי אינו מאופיין לרוב בסערות גדולות וארוכות, אך כשאלה מגיעות והקור יורד, הוא מורגש היטב בבתים. רבים מבינים כי אמצעי החימום הישנים כמו גם הסתמכות על מזגנים, אינה טובה עוד בשל סיבות שונות ובהן העלויות של המערכות, עלויות החימום והיובש המגיע בחימום המבוסס על מזגן. תנורי […]

תנורי חימום לחורף – מהן האפשרויות העומדות לרשותכם

החורף הישראלי אינו מאופיין לרוב בסערות גדולות וארוכות, אך כשאלה מגיעות והקור יורד, הוא מורגש היטב בבתים. רבים מבינים כי אמצעי החימום הישנים כמו גם הסתמכות על מזגנים, אינה טובה עוד בשל סיבות שונות ובהן העלויות של המערכות, עלויות החימום והיובש המגיע בחימום המבוסס על מזגן. תנורי חימום לחורף מאפשרים ליהנות מאווירה מושלמת בבית וכל זאת בעלויות מינימליות של הפעלה ותוספת של נראות חורפית אמתית.

אמצעי האנרגיה העומדים לרשותכם

עץ ופלט (שבבי עץ)– העץ הוא אחד מאמצעי האנרגיה הזולים ביותר שקיימים היום בשוק. עם זאת, הוא אינו מתאים לכל אחד כיוון שנדרשת הזמנה מראש של חומר הבעירה, סידורו לפני החורף (נהוג לעשות כך) וכמובן שיש לדאוג להכנסת העצים/הפלט לתנורים. העץ נותן תחושת חום נעימה בבית ומראה יפיפה ונעים.

נפט וגז – תנורי חימום המשלבים נפט או גז (קמין גז למשל) יכולים לתת תחושה נעימה בבית ולהעניק את יופי הבעירה. עם זאת שני אמצעי אנרגיה אלו הם יקרים יותר מאלו של העץ. מבחינת ניקיון התנור קל יחסית לתחזק את האש ואין צורך להתעסק עם החימום למעט הזמנת הנפט או הגז לאורך השנה.

חשמל – ישנם תנורי חימום לחורף המבוססים על חשמל ויוצרים תמונה של אש בתוכם. תנורים אלה הינם בעיקר לאווירה ואינם אפקטיביים בחימום. התנורים אינם דורשים התעסקות מיוחדת להפעלה ובחלקם אפשר לווסת את הטמפרטורה באופן מדויק ולבחור באלו שעות הם ידלקו. מבחינת העלויות, בבחירת קמין חשמלי, לרוב יהיה מדובר באמצעי יקר יחסית לחימום, אך יש לבחון כל תנור בנפרד.

גודל החלל אותו אפשר לחמם

אחת השאלות שיש לבחון ברגע בו בוחרים תנורי חימום לחורף היא מהו גודל החלל שיש לחמם. ישנם תנורי חימום שונים ולא כל אחד יכול להעניק את העוצמה הנדרשת עבור הבית שלכם. לכן רגע לפני שתבחרו את התנור יהיה עליכם לבחון מהו גודל החלל שלכם ולהתייחס גם למורכבות שלו אם זו קיימת (למשל קומות רבות, מסדרון ועוד).

היום אפשר לבחור בתנורים להם עוצמה גבוהה ויכולת ניצול אנרגיה מקסימלית אך כדי להיות בטוחים שזהו התנור שאתם צריכים, תצטרכו לקחת מדידות של החלל. בבחינת האפשרויות העומדות לפניכם תגלו כי לרוב התנורים להם ניצולת אנרגיה גבוהה או הגדולים ביותר יהיו גם יקרים יותר בעת הרכישה ולכן אין זה מספיק רק לרכוש את היקר ביותר אלא חשוב לבצע את ההתאמה הנכונה ביותר לבית שלכם ולא בהכרח ללכת על המוצר היקר ביותר.

התקציב שיש לכם עבור תנור חימום לחורף

התקציב אשר עומד לרשותכם יכול להישמע כמגבלה אך למעשה הוא אחד הפרמטרים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה לבית. מומלץ לבצע מחקר על אודות תנורי חימום לחורף, להבין מהו ניצול אנרגיה ולהבין מה ידרוש מכם כל אמצעי חימום. לאחר שיהיה לכם את כל המידע על האפשרויות העומדות לרשותכם תוכלו להחליט על התקציב.

אם תחליטו לשתף את החנות המתמחה בתחום תנורי חימום בתקציב העומד לרשותכם, יהיה לה קל יותר לעזור לכם. כמובן שכאן יש להתחשב בעלויות החימום השנתיות ולכן יש לבחון גם מהו התקציב שאתם רוצים להתחשב בו לצורך הוצאות החימום שלכם.

כיצד תבחרו את התנור המתאים לביתכם

שאלה שיכולה לעלות אצלכם היא איזה מבין תנורי החימום השונים לחורף הוא המתאים ביותר עבורכם. אתם לא היחידים שמעלים את הסוגיה וכיוון שאתם כנראה אינכם מומחים בתחום ישנה חנות שזוהי ההתמחות שלה והיא תשמח לעמוד לרשותכם. התאמת תנורי חימום לחורף צריכה להתבצע באופן אישי ובהתחשב באופן בו תרצו להפעיל את המערכת, סוג וגודל הבית שלכם והתקציב העומד לרשותכם.

לכניסה לקטלוג שלנו – לחצו כאן

לפרטים נוספים וייעוץ חינם – צרו איתנו קשר

אולי יעניין אותך עוד